Nya tider

Gokväll gott folk! Nu är det allvar som gäller. Var över hos min syster igår och körde cirkelträning och yoga på Kinect. Satan vilken träningsvärk jag har i bakdelen! Man kan nästan ta på smärtan. Men ingen rast ingen ro. Snart jag ska iväg till gymmet och köra en sväng om på crosstrainern. Lär kännas! När jag kommer hem tänkte jag veva ihop ett bröd helt utan kolhydrater, vilket jag varit iväg och införskaffat ingredienser till tidigare idag. Är lite av en torsk på kvällsmackor så detta ska tydligen vara ultimat för mina behov!

Jag hoppas att det är smarrigt så jag kan stå för att dela med mig av receptet :)
Förövrigt har jag fått hem Charlotte Perellie protein-shake och är mycket positivt överraskad. Smaksensation likt en blandning av Pucko och chokladpudding. Hur suveränt låter inte det?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0