Good evening



Kanske borde klargöra bilderna i föregående inlägg... Jag har råkat ut för en mycket hemsk olycka! Kanske inte riktigt så illa. Skidor var dagens aktivitet under förmiddagen vilket aldrigt riktigt varit min melodi. Eller rättare sagt, jag har aldrig tidigare åkt skidor! Jag fick helt klart för mig att detta inte var en av mina starkaste sidor. Efter ett antal vurpor sa det stopp. Jag har stukat tummen och det är mycket värre än det förmodligen låter. Att skriva till dig nu är en utmaning! Att äta är en utmaning, öppna mjölken, bre en macka och att hålla i en penna lika så... 

Håller min andra tumme hårt så att höger-tummen frisknar till snart!
Hoppas du mår bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0