Sportlov

Hej kompisar! Det är lov och jag njuter av varje sekund. I söndags hade jag och tjejerna "One tree hill-maraton" hemma hos en vän där en även vankades övernattning. Inte direkt någonting ovanligt att jag somnar först av alla. Igår hände inte speciellt mycket. Tränade, handlade och åt thai till lunch med mamma, tränade lite till och färgade håret.

Nu sitter jag här, med slinghätta i håret och känner mig allmänt söt... Snart jag ska fixa iordning lite lunch och sedan ska jag bege mig mot simhallen och simma en timme. Imorgon är det jobb jobb jobb hela dagen. Kommande dagar även så. Hör av mig snart igen!

Ha det bra. Puss


Bild från i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0