Varje dag är en gåva



Kom precis hem från skolan. Är på väldigt bra humör idag! GladStolt. Lycklig. Livfull. Härlig känsla! Hade estetiskverksamhet på förmiddagen. Väldigt roligt! Har inte sjungit offentligt sedan jag slutade grundskolan. Jag saknar det. Jag älskar sång! Jag är nog lite av en "allätare" när det kommer till musik. Men allra mest gillar jag schlager, ha ha. För att citera min vän Ida så skulle det låta ungefär såhär, "Svenskt med lite drag, det är du Sofie".

Ida är en av mina vänner som, utan att jag egentligen riktigt är medveten om det, verkar känna mig allra bäst! Hon är fantastisk. Hon kan minnas saker jag sagt och kläder jag bärt för flera år sedan. Till och med trosor. Det är komiskt. Vi har delat många roliga och tråkiga stunder. Hon är bra. Hon är uppmärksam och beundransvärd. Ida Öhlander.

Jag är glad, stolt, lycklig, livfull, kärleksfull och känslosam idag.
Det är någonting speciellt med den här dagen.


Kommentarer
Postat av: Ida

åh älskling vad glad jag blev nu! behövdes verkligen. tack för fina ord, du är grymt bra du med! vi får ses snarast<3

2010-02-03 @ 17:53:51
URL: http://bajsidus.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vad bra hjärtat. Det var det som var meningen. Det fixar vi! Puss

2010-02-03 @ 19:18:26
URL: http://sofieodmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0