Sista dagen på lovet...

Tillbringade större delen av dagen på Elitas nya salong. Idag blev det behandling och blekning av brynen. Var ett tag sedan nu. Var jättekul att träffa henne igen. Elita är underbar! Läs hennes blogg på Finest.se. Efter behandlingen drog jag mig till city på jakt efter jeans. Har varit väldigt fäst vid D.Brands jeans på senaste tiden, och har trott att jag aldrig mer skulle hitta några andra som skulle passa mig. Med tanke på att jag är väldigt kort är alltid alla jeans för långa. Tur var då att Elita tipsade om Topshops jeans. Som Elita beskrev: "Du är ju också kort och har rumpa, haha". Gick för att testa ett par och blev förälskad på en gång (Se bild i inlägget nedan). Införskaffade även lite hudvårdsprodukter från Clinique som jag tänkte testa snart. En genomgående kur! 

För er nya läsare som blivit länkade från Elitas blogg: Hjärtligt välkomna! Hoppas att ni ska finna min blogg intressant :)


Kommentarer
Postat av: Jolle Svensson

é du hel svensk? ser änna lite latinskt ut?

2010-01-06 @ 22:54:46
Postat av: Sofie

Hej Jolle! Jag skulle kalla mig helt svensk.

Det enda utländska påbrå skulle vara från min morfar som kom från Serbien. Dock har jag aldrig träffat honom! Men trots att vi är svenskar är vi ganska mörka allihopa i familjen :)

2010-01-07 @ 07:19:01
URL: http://sofieodmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0