Listigt värre

Vad är det för färg på byxorna du har på dig?

Svarta jeans
Den sista personen du talat i telefonen med?
Mamma
Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Ögonen och stilen
Vilken är din favoritdryck? Loka
Hårfärg? Brunett
Ögonfärg? Bruna
Syskon & deras ålder: Emily 18 år, Leon ca 1 ½, Tyra och Malte ½ år.
Favoritmånad? juni, juli och augusti
Senaste filmen du såg? The proposial
Vad läser du för böcker? Självbiografier
Hur ser din musmatta ut? Har faktiskt ingen.
Vad ska du göra imorgon? Jobba på Delin och gå på möte.

Senaste person som ..
Sov i din säng:
Jag.
Skällde på dig:
Ha ha, Naida..

Vilken svordom använder du mest? Fan...
Om du vann på lotto, vad skulle du göra? Resa, spara och shoppa.
Använder du huvtröjor? Nej, får panik.
Tittade du på tecknat när du var liten? Nej. Föredrog Astrid Lindgren!
Vilka spåk pratar du? Svenska, Engelska och ytterst lite spanska.
När grät du senast? Oj, kan inte minnas.
Har du några tatueringar eller piercingar? Öronen
Vilken är din favoritfrukt? Melon, jordgubbar, vindruvor och smultron.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej inte på det sättet.
Skulle du någonsin kunna hoppa fallskärm? Får suga på den ett tag...
Sover du på mage, sida eller rygg? Sidan
Stör det dig om någon som har sagt att den ska ringa inte ringer? Beror på vilken situation det handlar om.
Om du var född av motsatt kön, vad skulle du heta? Fredrik
Sträck ut handen så långt du kan. Vad når du? En kudde
Vad ska du göra ikväll? Fredagsmys!
Vad ser du fram emot? 12 april (hemligt)
Frisyren, hur ser den ut? Utsläppt
Vad åt du senast? En clementin
Gillar du att laga mat? Beror på vad som lagas.
Vad heter du i andranamn? Helena
Vad är sexigt? Manliga händer!!
Vad heter dina husdjur? Maximus & Noblesse
Sommarplaner? Jobba, resa, äta jordgubbar och glass.
Sparare eller slösare? Slösare..
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Ja
Bio eller promenad? Bio
Jag har varit utomlands: Si
Jag har mobil: Haha, ja.
Jag är allergisk mot: Allergifri.

Jag har tagit studenten: Inte än.
Jag har svimmat: Aldrig.
Jag röker: Never ever
Jag älskar någon: Givetvis!
Jag har rapat högt offentligt: Har hänt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0