Gott nytt år bloggen!

Det är 2010, ett år med en mängd nya möjligheter. Starten på det nya året har varit bra! Känner på mig att det året har en hel del bra att bjuda på! Julen har varit bra, och nyårsafton var bra! Dock avslutades kvällen på ett tragiskt och dramatiskt sätt, men som tur var så löste det sig, och alla är nu omhändertagna och och vid liv!

Just nu ligger jag i min soffa. Kom hem från stan för ett tag sedan. Var där med Maria, Vera och Sofia och strosade runt. Som alltid är det ganska stressigt inne i stan, och det blev lite sömn inatt. Är helt slutkörd. Nu tänkte jag dra igång Desperate Housewives och bara ta det lugnt. Det är jag allt bra värd. Hoppas att er start på året har varit bra och att in funnit många härliga fynd i rean. Jag hittar aldrig något på rea. Hoppas att i alla fall någon lyckas!

Sköt om er fina varelser.


En lagom trött Sofie...


Kommentarer
Postat av: sandra

du var ju snygg snygg snygg! :) lägg ut bler inlägg med massor av bilder! =) kramis

2010-01-06 @ 13:41:20
Postat av: Girly

God forsättning på året.

Vilken bar blogg du skriver intressant in lägg lite annorlunda på ett bra sätt:)

Puss och kram Girly

2010-01-06 @ 17:13:39
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sandra: Åh tack så jättemycket! Absolut, det ska bli.



Girly: Tack detsamma! Vad kul att du tycker det. Kram :)

2010-01-07 @ 07:20:14
URL: http://sofieodmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0