Give me a break

Hej och hå. Sitter och studerar som en galning. Har ett kursprov i naturkunskap A imorgon och jag har en väldig press. Passade jag på att ta en välbehövlig paus och såg att detta är mitt 500:e inlägg på bloggen! Jises. Jag har haft denna blogg sedan år 2007. Dock har jag under den tiden haft många och vissa långa uppehåll. Är jättekul att titta tillbaka på mina gamla inlägg och minnas tiden som var och skratta åt alla grammatiska fel och ordval. Inte klokt vad utvecklingen går framåt, haha. Studierna sätter sina spår! Tur är väl det.

Nu ska jag koka en kopp te, läsa mailen och sedan återgå till Naturkunskapen innan jag hoppar in i duschen. Sen är tack och godnatt!

Sköt om er fina människor


Grymt bra låt! Behöver lite energi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0