Friday



Kom hem från skolan för ett tag sedan. Fredagar är så himla uppskattade. Trots av vi endast gått två dagar är jag helt slut. Är faktiskt tacksam över att inte börja på en måndag, och ha en hel vecka att ta sig igenom efter lovet. Blev som en uppstart, smaka på det goda. Nu ska jag strax bege mig mot stan. Ska hämta ett halsband som jag har beställt tidigare i veckan. Ni ska få se sen. Senare ikväll är det säsongsstart av Let´s Dance. Alla mina vänner vet att jag kommer sitta som en hök och skåda ett av mina favoritprogram. Tycker det är jättekul! Häftigt att kunna dansa pardans. Det vore något.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur lång är du och hur mycket väger du?

2010-01-08 @ 21:27:57
Postat av: Sofie

Spännande fråga... Jag har faktiskt ingen aning angående varken min längd eller vikt. Senast jag mätte mig var jag ca 1,58 om jag inte minns fel. Vikt var så länge sedan jag tittade att jag inte änns minns.

2010-01-08 @ 22:55:52
URL: http://sofieodmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0