Valentine's day

"Åhåhå vilken härlig dag. Na na na na na na na na na na!"

God eftermidddag sockertoppar. Idag är jag glad. Fylld av kärlek och glädje. Till och med jag som är en bitter singel lyckas finna stor glädje denna dag! Vänner och familj. KÄRLEK. Dessvärre kommer det inte bli någon stor tillställning här då jag tyvärr har en hel del plugg att ta itu med. Men en mysig middag med familjen och en varm och lång dusch med massa doftljus och musik ska jag nog hinna med.

Igår startade jag även upp denna kärleksfyllda dag med att se filmen "Valentine´s dag" på bio med mina vänner. Det var en härlig film med skratt och romantik. Fullträff!

Sprid rosor i snön. Omtanke, kärlek och hopp!


Kommentarer
Postat av: CARRO

hehe, tyckte trots alllt det kändes som vilken dag som helst!

2010-02-15 @ 12:52:13
URL: http://carropallin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha jo, jag tror man inbillar sig psykiskt! Men det funkade för mig. :)

2010-02-15 @ 16:25:59
URL: http://sofieodmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0