Upppiggande!

Tyvärr blev det ingen simning idag. Hela bekantskapskretsen verkade vara nergrävda i plugg. Får bli en annan dag helt enkelt. Kan vara trevligt med lite sällskap i längderna! Idag blev det istället klassikern motionscykeln. Funkar i alla lägen och har blivit lite av min bästa vän. Sitter i stort sätt varje dag och trampar. Enkelt och effektivt. Toppade passet med att kila iväg för att sola. Har inte solat på jättelänge, och det kändes verkligen skillnad. På både insida och utsida. Jag blir så himla deprimerad när jag är blek, och har faktiskt varit de här ett tag nu. Genast känner jag mig piggare! Gör susens de där blåa rören. Magi. Drogen. Döden. Se upp!

Toppade även solningen med att lägga en fuktgivande mask. Så nu är jag hel, ren och fräsch igen! Tänk vad små krämer i tub kan göra för kropp och själ. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0