Torsdag

Veckorna bara rusar iväg! Imorgon blir det helg igen. Dagen har varit bra, förutom dålig start med "tjejvärk" på morgonkvisten. Härdade igenom första lektionen som sträckte sig över hela förmiddagen... I övrigt har jag idag lämnat in en debattartikel vi skrivit i svenskan. Jag skriver bäst under press och ensam hemma i tyst omgivning, och därför började jag inte förän igårkväll. Jag valde att skriva om ämnet "skönhetsoperationer". Har i princip alltid varit ganska faschinerad av estetisk kirurgi, och jag kan motvilligt erkänna att Linda Rosing var min största "idol" under många år. Jag som person har ingenting emot Linda Rosing, men ser henne i dagsläget inte som någon solklar förebild. Att skriva en engagerad text var i detta fall alltså ingen match då jag har många åsikter och värderingar inom ämnet.

Imorgon är det som sagt fredag. Morgondagen har ännu inga planer, men på lördag ska jag troligtvis träffa mina gamla och trogna vänner Casper och Adam. Det var otroligt länge sedan vi sågs och jag saknar dem innerligt! Hoppas det blir av.

Nu tänkte jag göra en snabbvisit i duschen innan jag går till sängs med boken, "Snabba cash".
Sköt om er


Min nya idol, lillebror Leon.


Kommentarer
Postat av: Magdis

Naaw, vad söta ni är^^

2010-02-13 @ 17:55:04
Postat av: Sofie

Tack gumman! Saknar dig

2010-02-14 @ 18:19:01
URL: http://sofieodmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0