Pinsamt

Herre min gud vad jag har gjort bort mig i idag. Har skrattat så jag gråtit! För det första, hade bråttom till bussen och sprang i snöyran. Som ni säkert alla är medvetna om har man sällan blicken uppe när det snöar rakt i nyllet. Vad som hände var att jag (som är overkligt kort) springer rakt in i en killes mage. Killen som hade ögonen övertäckta av snö verkade som tur var inte se vem det var. Men jag hann iallafall med bussen. Men tokerierna slutar inte här. När jag ska kliva av bussen så stänger busschaffisen dörrarna på mig (hon såg väl inte lilla kort mig), och snacka om att jag gjorde entré ut på trottoaren. Jag skrattade så att jag grät på utsidan och resten inne på bussen. Jag har grävt min egen grav, men kul var det! Generad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0