Förgyll min vardag

Nu var det ett tag sedan sen sist... Igen. Har varit uppbokad med massa träning och studier. Har bland annat ett stort arbete som ska vara inlämnat på fredag. Men efter de är det lov, så nu gäller det att härda sista biten. Har som sagt tränat väldigt mycket på senaste tiden. Tränar ca 1 ½ timme varje dag. Mår jättebra av det! Häftigt att se resultat både psykiskt och fysiskt. Har långsiktiga mål så det gäller att inte ge upp. Känner att jag är en god bit på vägen!

Man blir så himla glad av träning också.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vart tränar du?

2010-02-24 @ 13:29:28
Postat av: Sofie

Jag tränar helst på egen hand. Joggingturer, motionscykeln, powerwalks och styrkeövningar med min egen kroppsvikt som tyngd! Ska även börja simma minst 1 gång i veckan.

2010-02-24 @ 16:24:25
URL: http://sofieodmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0