Stress a la Sofie

Godmorgon allesammans! Har precis druckit en detoxdrink som smakade uuuääk... Haha. Ska snart börja ta tag i allt. Rota fram alla plagg ur garderoben som är intressanta för resväskan och städa som en galning i mitt rum. Vill komma hem till ett skinande rum med nybäddad säng. Förhoppningsvis ska jag hinna träffa tjejerna och äta middag ikväll.

Igår var mina fruar över hos mig. Vi skådade Talang, vilket igår faktiskt bjöd på många bokstavliga talanger. Jätteroligt att se. Efter Talang blev det den gamla klassikern "Crossroads" (med Brittan Spears) som jag tittade på hela tiden när jag var yngre. Jag har tagit efter mycket från den filmen, haha. Mysig film!

Tidigare under dagen igår var jag, mamma och lillebror Leon i haninge för att införskaffa lite saker till resan. Jag köpte bland annat shorts, linne, solbrillor, skor, smink, smycken och en sjal. I första hand var vi egentligen där för att hämta pass och växla in pengar!

Nej nu har jag inte tid längre. SKöt om er så hörs vi snart igen.
LOVE SOFIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0