Godmorgon folket

Har precis drämt i mig en stor skål fruktsallad, och sitter nu å suppar på mitt te! Vilken härlig morgon det är. Försökte ge mig ut på en powerwalk med hindrades av min onda fot. Har fått en liten knöl vid hälen/hälscenan som värker något fruktansvärt när mina träningsskor trycker på, väldigt jobbigt.

Snart ska jag börja göra mig iordning för att åka in till Söder och arbeta! Ska jobba till 4 tiden, sen tänkte jag ge mig in till city och fortsätta jakten på en ny bikini. Kvällen spenderar jag hemma hos pappa i stan. Har en del papper jag måste fixa innan resan! Jag åker snart. Ska bli så otroligt jävla "håll käften" härligt, ha ha.

Hoppas ni får en bra dag. Käre gode gud gör så att morgonsolen håller i sig hela långa dagen!
På återseende




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0