Stress Stress Stress

Vad jobbigt livet är ibland. Det är så mycket som snurrar runt i mitt huvud just nu att jag knappt hinner andas känns det som. Det är fördjupningsvecka i skolan vilket jag trodde skulle bli slappt och skönt, men det var snarare tvärt om. Igår gjorde vi ett grupparbete och på fredag ska två enskilda arbeten vara inlämnade. Finns inte en syl i vädret att jag kommer hinna. Schemat är TIGHT!

Onsdag: Förmiddagen jobba stenhårt på enskilda arbeten
             Eftermiddagen föreläsning om kvinnojouren på Folkets hus
             Efter skolan, stressa till stan för att träffa Elita - ansiktsbehandling
             Efter behandlingen, försöka hälsa på pappa på sjukhuset
             Efter det, åka hem till familjen i Stureby, äta middag och försöka plugga lite...
             Sova sova sova....

Torsdag:Förmiddagen Postmuseet med klassen
             Eftermiddagen Stockholmsvandring
             15:00 Bussen mot Norrland går från Centralen 
             21:00 Äntligen framme!!!

Fredag: Ledig från skolan! Lever loppan i Ånge hela helgen med mina älskade fruar.

Lördag:

Söndag: 15:45 går bussen från Torpshammar åter hem mot Stockholm!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att ni får en underbar helg! Puss

2009-10-01 @ 16:57:47
Postat av: Magda

Tack för helgen hjärtat<3 Saknar dig:'(

2009-10-05 @ 18:59:03
Postat av: Sofie

Tack själv älskling! Saknar dig innerligt. Ha det gött nu och ÄG övningarna! PUSS <3

2009-10-05 @ 19:01:50
URL: http://sofieodmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0