Sverige min vän


Jag är helt slut! Efter en lång dag i skolan åkte jag och mamma iväg för att spana in soffor som vi eventuellt tänkt köpa. Kom inte hem förän nu... Svinkallt är det ute också. Burrr!! Höstkylan tränger in. Är det redan dags för vinterjacka? Just nu har jag precis gosat ner mig i soffan framför fotbollen där sverige precis prickade rätt! Ett mesigt litet "tjohej" gav jag ifrån mig. Nu väntar jag på mamma som nattar lillebror så ska vi koppla av efter en hektisk dag! STÅÅÅÅÅÅLPE! Fan.. Hur som helst, medan mamma nattat Leon har jag smort ihop te och macka. Nu blir det myspys med tända ljus i den efterlängtade värmen. Och fotboll!

Har ni börjat använda er vinterjacka?

Puss & skål


Kommentarer
Postat av: hannasblogg

söt du är=)

2009-10-15 @ 22:15:37
URL: http://hannahirvasoja.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack! :)

2009-10-15 @ 22:26:07
URL: http://sofieodmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0