Ris eller ros


Vill ge en stor ros till premiären av "förkväll"tv4 som gick av stapeln ikväll. Upplägget och den härliga mixen av besökare gjorde det intressant och roligt. Ett stort plus är även att programmet är anpassat för alla åldrar. Programledarna gjorde ett fantastiskt jobb och studion var en snygg färgklick! Kvällens besökare var b la Charlotte Perelli, Elin Kling och Micael Bindefeld. Något som kommer ingå i varje program är en "make over". I varje program kommer någon att stylas om av ett team bestående frisör, make-up artist och stylist. Jag är mycket imponerad av kvällen reslutat! Man kan själv anmäla sig på tv4.se och få chansen att bli stylad.

Imorgon är ämnet inredning vilket jag även utöver mode och skönhet har stort intresse för. Om det fortsätter i den här stilen tror jag det kommer bli en stor succé. Det enda negativa jag kan hitta är sändningstiden vilken är 17.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0