Nyklippt


Hej bloggen! Dagen har varit bra. Ett litet missöde skedde dock då vi blivit informerade om att ta skolfoto idag, men istället ska få ta imorgon... Ganska surt när vissa kommer uppklädda och förberedda. Någonting som var positivt var att jag då hann kila iväg och klippa mig. Var i stort behov av att "trimma luggen", topparna fick även sig en omgång. Folk i min omgivning ser säkert ingen skillnad. Brukar inte göra så radikala förändringar när jag klipper mig. Men jag ser och känner iallafall skillnaden. Ha ha..

Nu ska jag precis slå mig ner framför nya Johan Falk i sällskap av mamma och en skål morötter... och dipp! 
Ha det skönt! Puss 

Ser du någon skillnad?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0