Norrlands skönhet

Nu är jag hemma efter en galen helg uppe i norr. Var jätteskönt att se min vackra Magda igen. Insåg hur mycket jag har saknat henne. Norrlands egen skönhet. Vid halv åtta tiden gick jag in i duschen för att förbli kvar, länge!! Följde upp med body lotion, te och slapp framför "Svenska Hollywoodfruar". Ett av mina favoritprogram just nu. Ett annat program som jag flitigt följer är "Ensam mamma söker". Sitter lyrisk varje söndagkväll! Så härliga personligeter donnorna i TV3. Dem har lyckats riktigt bra måste jag säga!

Nu ska jag hoppa ner i bädden i doften av nytvättat. Känner mig faktiskt riktigt fräsch nyrakad och insmord som jag är! Looove.

Kärlek till dig / Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0