God afton!

Hoppas att ni har haft en trevlig helg. Jag har haft det kanoners. I fredags firade jag Morgan som fyller 35 år idag (GRATTIS världens finaste). Förhoppningsvis kommer det bilder senare från middagen på Långbro värdshus. Igår vankades återigen arbete. Hade hela 3 cateringar! I övrigt har jag bara tagit lugnt i helgen. Umgåts med pappa som precis återhämtat sig från sjukan osv... Idag for vi en sväng till Nacka Forum. Hade i ärende att handla lite smink på Make up Store. Blev rouge och en ögonskugga! Ps: Spana in den fina påsen jag fick från M.U.S (Rosa bandet)

Nu ska jag strax bädda ner mig i stora sängen. Jobbar imorgon också! Det är tuffa tider. Efter jobbet imorgon är det äntligen dags för tid hos Elita igen. Det är uppskattat!

Kärlek




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0