Friday

Aloha! En kort resumé av dagen. Började med att jag missade bussen till skolan och därför idrotten. Mycket klumpigt! Efter lunch fick vi tillbaka våra historiaprov som vi skrev förra veckan. Kom ni ihåg hur nervös jag var? Trodde inte att det skulle gå bra alls. Men tydligen lyckades jag knåpa ihop ett MVG, vilket var en stor lättnad! Efter sista lektionen kom mamma och vi hade utvecklingssamtal. Alltid samma visa. "Det går bra, hur trivs du ? vad bra. Tack och hej!".

Strax efter vi kommit hem gick vi ut och åt middag tillsammans. Nu är vi hemma igen och jag sitter här med min dagliga kopp vaniljte och nya ELLE. Senare ska jag göra mig iordning och träffa ett par kompisar!

Hoppas ni får en mysig fredagkväll.
Puss på er kompisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0