09.10.11


 just nu (ursäktar det röriga rummet...)

Glad söndag kompisar! Har ni haft en skön helg? Min helg började med fredagsmyys hemma hos Magda som hälsade på över helgen. Det var som gamla goda tider, så vi fick passa på att njuta. igår jobbade jag från 11 till 17. Tog en sväng i city efteråt där jag köpte lite nödvändigheter. Tänkte visa er imorgon då jag har haft lite fullt upp idag. Idag är det nämligen mammas dag. Jag och pappa var en sväng i Nacka forum under dagen och sen bar det hem för att fira mamma med middag, tårta och presentutdelning. Nu är jag helt slut och tittar på mitt favorit program, "Ensam mamma söker". Efter det måste jag plugga lite engelska. Har en redovisning imorgon som jag måste förbereda.

Puss och ha en skön kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0