Resumé...

...av dagarna som gått. Jag hade ett obeskrivligt bra avslut på lovet. Lördagen var så himla rolig! Kan inte beskriva min glädje över att ha världens finaste vänner. Så otroligt underbara. Ni lyser upp min dag! Ska verkligen försöka få tag på lite bilder ifrån kvällen så ni kan ta del av både  min och de andras outfits.

Söndagen. Blev kvar hos S efter lördagkvällen och begav mig inte förän vid lunchtid. Gick då hem till syster, där mamma och lillebror redan var. Vi fikade och såg reprisen av Idol. När vi kom hem mötte jag upp Jennifer för promenad och snicksnack! Hon är beroendeframkallande. Måste träffa henne och prata av mig ibland! Vi förstår varandra.

Måndag. Skolstart. Försov mig. Bravo. Massa plugg.
Tisdag. Sovmorgon. Tre lektioner. Hem. Här är vi nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0