Paljett-fredag

Är ni lika glada som jag över att det är fredag? Helgen är såå välkommen. Har känt mig väldigt nere de två senaste dagarna. Slocknat direkt efter skolan och inte blivit social förän vid åtta tiden då jag gått ut och rört på mig. Kan det vara början på en svinis?

Just ja! Fick en fråga angående mitt ärende i Vasastan i onsdags. Det var nämligen så att jag var på en anställninsintervju. Har ingen aning om hur det gick, jag tyckte det gick bra, men har inga höga förhoppningar. Skulle vara skönt med några extra tusingar i månaden, och spännande att få en inblick i branschen!

Nog om det.. Det är fredagkväll, vilket innebär fredagsmys! Ska snart möta upp mina kära vänner och så blir det antagligen stirr på Idol. Tror det kan bli riktigt bra ikväll.

Puss på er. Trevlig början på helgen!
Tror jag ska testa mina nya leegings som kom hem idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0