Tisdag

Hej alla vänner och bekanta!
Det är tisdag men redan "slutet" på veckan. Underbart. Har några skolarbeten att göra nu under långhelgen, men ska även hinna jobba och ha lite ledigt. Pluggade som en galning igårkväll inför dagens svenskprov. Kändes bra så det var värt mödan. Imorgon skriver jag mitt sista matteprov i Viaskolan. Är skapligt nervös då det hänger på om jag höjer mig. Har varit showträning under eftermiddagen. Tror det blir riktigt bra faktiskt! Ett jädra ös. Har börjar fundera kring vad jag ska ha på mig. Det ska vara Alcazar- och åttiotalsinspirerat (se bilden nedan). Har pratat ihop mig med mina söta små dansare och ska antagligen träna med dem nu under helgen. Ska bli kul att se vad de har lyckats knåpa ihop!

Imorgon är det som sagt matteprov och även nationella prov, kemi - labration. Blir tidig lunch eftersom helvetes lunken väntar på eftermiddagen. Ska kuta som ett as. Sista gången!

Nu måste jag trycka in lite funktioner i min lama hjärna.
Puss, kram & nyp i stjärten!


Alcazar på Rix FM festivalen i Kunsträdgården (fredags)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0