This is me

Jag och mitt fullständiga namn är Sofie Helena Ödmark
Jag bor och är uppvuxen i Nynäshamn

Jag blir 16 år i juni

Jag är brunögd och brunett

Jag är 1.58 cm kort

Jag hyser största delen av min kärlek till familjen (mamma, pappa, syster, bror, ex-styvfar)

Jag har ett självförtroende som svajar

Mitt drömresemål är Karibien

Jag arbetar på en italiensk delikatessbutik/café/restaurang på Södermalm

Jag lever för kärleken

Jag tror på liv efter döden

Mina största rädslor i livet är att få cancer och att inte kunna få barn

Jag har två katter som heter Maximus och Noblesse

Jag skulle kunna dö för min barndomsvän, Jennifer

Jag uppskattar mina vänner betydligt mer än vad jag visar

Jag inspireras lätt av människor. Mitt liv är överfullt av förebilder (på gott och ont)

Jag blir imponerad av dig om du älskar det du gör och gör det jävligt bra.

Jag blir avundsjuk på naturlig skönhet

Jag har endast haft ett seriöst förhållande!

Jag har varit singel i 4 år och 1 månad av mitt sextonåriga liv. (komiskt)

Jag faller för män med charm som tar ansvar
Jag är svag för stora och manliga händer

Jag har en man i mitt liv som vinner över alla andra män. Han heter Leon och är min bror.

Jag önskar jag kunde förmedla mina känslor genom konst

Jag vill arbeta som en multi-begåvad:
Journalist (inom skönhet) och sedan ta över tidningen som chefredaktör
Eller...
Musikalartist
Eller...
Egen företagare spa/gym (utbildad hudterapeut och personlig tränare)

Jag strävar efter att vara en inspirationskälla för andra och sprida glädje i min omgivning

Efter gymnasiet skulle jag vilja åka utomlands och arbeta som turistledare i ett år (för solen och nöjets skull)

När jag kommer hem vill jag leva rikt i en lägenhet på söder samtidigt som jag studerar på Journalisthögskolan. (haha)

Och sist men inte minst.

Mitt mål är att en dag skaffa två gosiga ungar tillsammans med en man som älskar mig för den jag är.



Vill ni veta något mer?


Kommentarer
Postat av: fru söker mr.milanista

aaa, asså ja e jävligt nyfiken på hur du gillar din frukostmacka när du väl är igång?

2009-05-06 @ 18:35:00
Postat av: Sofie

Jag är ledsen att behöva göra dig besviken, men jag äter inte macka till frukost.



HAVREGRYNSGRÖT

2 dl vatten

salt efter smak

1 dl havregryn

+ ett ton sjuka vänner (som krydda på moset)



Ta dig där solen inte lyser Naida :D

2009-05-06 @ 18:43:00
URL: http://sofieodmark.blogg.se/
Postat av: fru söker friska vänner

2009-05-06 @ 18:55:30
Postat av: fru söker friska vänner

okej då havregröts-ätare, tack för infot!



hahaha, okej ja ska försöka så gott ja kan för att inte göra dig besviken! ;D

pussssss nörd nr.1

2009-05-06 @ 18:59:33
Postat av: Sofie

Haha, älskar dig knasboll!

2009-05-06 @ 20:00:42
URL: http://sofieodmark.blogg.se/
Postat av: fru snart i milano :D

Du är inte så tokig du heller sötnos!:D haha

love yaaaa!

2009-05-08 @ 19:42:30
Postat av: Jennifer

Vad söt du är! Jag skulle kunna dö för dej också:)!<3

2009-05-09 @ 13:16:09
Postat av: Sofie

Allt för dig hjärtat <3

2009-05-10 @ 17:28:03
URL: http://sofieodmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0