Soffpotatis

Hej alla monsterdiggare!
Har precis smällt i mig tok för mycket chips och känner mig helt uppsvälld... Blä.
Denna fredag började med idrott där en stor skinnflisa "rymde" från min högra stortå (lägg märke till detaljerna). Satan vad ont det gjorde! Blod, svett och tårar! Resten av dagen rullade på haltande. När dagen var avslutad tog jag följe med Naida. Vi gick på "cancer möte" på ungdoms.m och blev bittra damer, emedan vi där blev illa tillmötesgående av en otrevlig barnmorska. Hej då. GRRR! 

Ska snart mysa ner mig i soffan igen. Blir hockey eller talang. En del onyttigheter lär det också bli. Hör till efter en lång vecka utan sött och salt. Det blir jobb hela helgen för min del. Så det gäller att vara allert.

Sköt om er!


Jag och Josefine på Nordiska museet i onsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0