Här kommer sommaren...

Hallå bloggen!
Det är söndag och solen skiner. Imorgon är det måndag, då är det syjunta. På tisdag är det tisdag, då ska jag shoppa och gå på ansiktsbehandling. På onsdag är det onsdag, då har jag massa nationella prov. På torsdag är det torsdag, då åker jag på KLASSRESA! Till Gotland bär det av, och det är en efterlängtad och välbehövlig resa. Ska bli kanonmysigt! Åker på torsdag morgon och kommer hem lördag kväll. Lagom. Skönt att man hinner landa under söndagen innan showveckan som går av stapeln på måndag morgonen.

Idag har jag tagit lugnt. Sov ut riktigt ordentligt vilket det kändes som jag inte gjort på år och dagar. Försökte ta tag i lite plugg men misslyckades. Greps av panik eftersom jag fortfarande har en massa saker att fixa inför balen. Gick ut och solade istället. Tog det lugnt. Kopplade bort allt.

Nu är min midsommar planerad. Jag åker till Gotland igen, men denna gång i sällskap av min vän Ida Öhlander och hennes familj. Känns helrätt att tillbringa min favorit helg tillsammans med Ida. Vi har mycket att ta igen, hon och jag! Längtar.

Nu är det nog dags att plugga lite.
Kisses


Ida Öhlander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0