Fybubblan vad härligt

Fybubblan vad solen var på bra humör idag! Jag gillar det skarpt. Känns så ruggigt trist att behöva sitta inne i ett klassrum där luften är som en tjock dimma. Men vi överlever. Det är kort vecka, så vi ska inte klaga. Har haft en otroligt lugn dag. Har haft tre lektioner, elevråd, solat en hel del och haft syjunta under eftermiddagen. Har lyckats bättra på brännan yttligare ett snäpp. Hon är på gång, den där Sofie. Efter syjuntan slog jag följe med mina trogna vänner Naida och Magda ner till Nynäshamns lovande centrum. Vi är på jakt efter bh:ar med möjlighet för djup rygg. Är galet nyfiken på om sådana där, ni vet, silikon-klistra-på funkar på mina tuttisar. Någon som har testat förut? Är de verklien så bra som det påstås?

När jag kom hem stupade jag i soffan med cosmo på näsan. Har faktiskt aldrig somnat med en bok eller tidning på näsan förut. Det var en häftig känsla. Magisk. Som norpat direkt ur en film. Jag kanske är påväg att bli skådespelerska?

Humorn är på topp idag känner jag...
Nu räcker det, godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Ida

ohjaaa om klistra-på-tuttisarna historian fungerar! Jag har den! den sitter som berget! ;-) see you soon sugar

2009-05-27 @ 00:35:24
URL: http://bajsidus.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åfan, det hade jag inte räknat med! Kanske ska slå till då...

2009-05-27 @ 21:57:13
URL: http://sofieodmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0