"ta tid för sig själv dag"

Hej mina vänner!

Haft en fantastisk dag. Började kl 8.10 och fick gå hem redan strax efter nio. Inte illa! Jag och mamma tog en tur ner på stan. Jag gjorde ett besök hos banken, och fyllde på min sminkväska. När tiden drog iväg mot lunchdags mötte vi upp syster-yster och begav oss för att äta thaimat. Min favorit! Dagen i övrigt har jag bara tagit lugnt. "Ta tid för sig själv dag", skulle man kunna sammanfatta den. Nu ska jag alldeles strax "pumpa svett". Tänkte lägga upp ett tufft träningspass dagen till ära.

Sedan blir det te och Tv-tittande i massor. Bygglov, Såld på hus & Den rätte för Rosing.
Sedan är det tack & godnatt!
Love Sofie.

Dessa söta skor har jag även hunnit klicka hem idag!

Kommentarer
Postat av: Therese Ö

saknas inte "liv" i din header?

2009-03-17 @ 22:03:26
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Sofie

Den är inte klar än ;)

2009-03-17 @ 22:06:05
URL: http://sofieodmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0