Söndag

Sitter här i mitt nystädade rum och har ångest över att det är måndag redan imorgon. Måste helgerna gå så fort? Har iallafall haft en mysig helg. Fredagen spenderade jag hemma hos Maria med jordgubbar, vindruvor och Lets dance. På lördagen kickade jag igång dagen med en lång och härlig powerwalk ute på Ahlhagen. Senare på kvällen bar det av hem till Magda för tjejkväll med tårtbak, busringningar och övernattning. Riktigt mysigt!

Idag har jag inte gjort någonting speciellt. Agerade försäljare med Maria och Magdas sällskap. Vi gick runt och knackade dörr & sålde kakor och pins. (Klassresan väntar). Después gjorde jag ett litet ryck i  mitt rum som såg ut som ett bombnedslag. Nu sitter jag bara och tar det lugnt. Ska börja planera min lektion jag ska hålla på idrotten imorgon. Önska mig lycka till. Nu är det bara börja skissa och planera!

Puss Sofie


Kommentarer
Postat av: Therese Ö

Lycka till! :)

2009-03-09 @ 20:52:33
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0