Mardrömmar

Gokväll bloggen!
Har precis varvat ner med en kopp te efter kvällens stora fiasko. Melodifestivalen. Helt sjukt. Höll på att spy av nervositet när titttarrösterna delades ut och grät efteråt. Hahaha! Men nu är jag lugn. Jag är en Schlager-fantast helt enkelt.

Har varit en lång dag. Började jobbet kl:10.30, vilket betyder tidig uppgång. Lagom lång dag med catering och trevligt sällskap. Efter avklarad arbetsdag mötte jag upp mamma och Leon i city för att ta en sväng till NK. Leon behövde någonting snyggt till hans fotografering på torsdag. Vi hittade en jättesöt skjorta från Tommy hilfiger. Han kommer lysa bland alla blixtrar!

För min egen del blev det en enkel, snygg och svart jacka som kommer användas flitigt i vår. Blev även ett par simpla pärlörhängen. Mina försvann av någon mystiskt anledning.

Nehepp, dags att krypa till sömns.
Sköt om er. Puss

PS: Jag kommer drömma mardrömmar om schlagern inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0