"Hemma-mys-framför-soffan-kväll"

Gud vad skönt med helg! Känns fantastiskt. Ska försöka få någon lugnan ro i helgen och försöka ladda upp inför helvetes veckan som väntar på måndag. Får se hur det tar sig. Började lugnet redan ikväll med en mysig "hemma-mys-framför-soffan-kväll". Lets dance finalen spelade såklart på burken. Magnus är en värdig vinnare trots att jag hellre sett Laila Bagge med glasskon i högsta hugg. Magnus har haft en remarkabel utveckling under sin resa, men Laila dansar faktiskt bättre (enligt mig.)

Imorgon väntar arbete så jag ska strax gå och krypa till sömns. Kanske slår på något avsnitt av OC innan jag slocknar. Låter lockande!

Hörs imorgon :)
Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0