Godkväll Sweden!

Vi är mitt inne i helgen och våren fick vi på köpet. Kan det bli bättre? Sommaren kryper fram, jag längtar! Känns som att sol och värme är någonting efterlängtat och väl behövligt. Det har varit en lång, grå och trist vinter. Är inte så förtjust i den årstiden. Nu är det dags för sol och värme igen. Där med basta!

Sitter hemma hos pappa. Ska strax lägga mig och tvångsläsa en bok. Antar att det är dags att börja, fastän den ska vara utläst inom orimlig tid. Det låter väl som en wild and crazy lördagkväll? Nej, men skön.Har tillbringat hela helgen inne i stan. Inga eskapader alls. Är nog bäst så med tanke på den stressiga vecka som jag har att vänta.

Idag hade jag och Anton en galet lugn dag på jobbet. Tur att umgänget är trevligt annars hade jag nog somnat. Blir arbete nästa helg också. Cash cash! Ska bli så mysigt när uteserveringen börjar och det blir glassförsäljning i stora lass. Kan knappt bärga mig.

Nu måste jag sätta fart. Läääääsaa!
Puss & godnatt.


Fullkomligt älskar färgen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Dom har jag beställt! :) Puss

2009-03-22 @ 11:30:22
Postat av: Sofie

Jag vet! Det är sååå passande :)

2009-03-22 @ 16:21:13
URL: http://sofieodmark.blogg.se/
Postat av: Amanda

vad snygga de va :)

2009-03-28 @ 22:23:03
URL: http://mormoreminidol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0