Gnällspik

Hej hej hallå!
Har en fruktansvärd huvudvärk. Är antagligen inte van med linserna ännu. De gör underverk men jag får ha tålamod och mjukstarta. Gick hem efter lunch för jag stod inte ut längre. De åkte ur direkt och världen blev oskarp. Det är nästan sjukt hur dåligt jag ser. Skäms. Var glada ni som har bra syn!

Nu måste jag vrålplugga. Jag har biologiprov imorgon. Har inte läst igenom alla dessa sidor en enda gång, så nu gäller det att ligga i. Jag har ingen tid att förlora. Hoppas att huvudvärken lugnar ner sig. Jag känner mig verkligen skoltrött just nu. Det är hela tiden en massa andra saker jag vill göra, ta tag i och hitta på! Ta mig utomlands.

Längtar så otroligt mycket efter sol och värme!
Nu måste jag sätta igång. Håll tummarna.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0