Ge tid till familjen!

Och så var skolan igång och det är åter kväll. Snart ska inväntan av den nya morgonen börja, men först lite uppmärksamhet till bloggen. Har precis målat naglarna. Lyssnar på melodifestivalbidragen och skriver för tillfället ett blogginlägg. Spännande. Dagen har varit helt okej. Har inte varit speciellt ansträngande i skolan. Kom dock inte hem förän klockan 5 pga mitt lilla "balprojekt". Bra blir det, och sällskapet är riktigt trevligt så det gör absolut ingenting.

När jag väl klivit in innanför dörren så ägnade jag all min tid åt mamma och lillebror. Kändes som att jag inte träffat dem på evigheter efter alla mina äventyr i stora staden under de senaste dagarna. Mysigt var det att träffa dem igen. Påtal om äventyr i stora staden. Får inte glömma att nämna den ljuvliga brunshen på Clarion Hotel igår i sällskap av pappa och Malin. Suveränt gott! Ska man verkligen ta och unna sig emellan åt. Underbart.

Over and out!


Detta rosa lilla kamerafodral fick jag av mamma idag. Hon hade vunnit det på en modeblogg och var söt att ge det till mig! Till sommaren har jag funderat på att införskaffa mig en laptop. Skulle det inte vara perfekt med detta matchande fodral till? Dock vill jag isåfall ha det i svart med tanke på att min dator ska vara i rosa! Kan bli bra. Fodralen är i märket Krussel.

Kommentarer
Postat av: Therese Ö

supersnygga!

2009-03-03 @ 09:02:27
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja väldigt fina faktiskt :)

2009-03-03 @ 15:00:18
URL: http://sofieodmark.blogg.se/
Postat av: Mammut

Vilken otroligt snäll och söt mamma du har! ;)

2009-03-05 @ 10:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0