100 % måndag

En alldeles ny måndag har anlänt men börjar nu lida mot sitt slut. Gick upp med tuppen och åkte med pappa ner till Nynäshamn. Lugn dag i skolan. Efter lunch stod skridskor ("skriller") på schemat. Jag och naida dumpade dock det och gick och gymmade istället. Ett litet tag iallafall... Och vi må kanske inte ha givit 100%, men iallafall bättre jobbat än att bara sitta på läktaren! När resten av klassen slutade åkte jag och brudarna tillbaka till skolan för vår alldeles egna syjunta. Kom ett snäpp längre på balklänningen. Ska bli otroligt spännande att se slutresultatet måste jag säga. Det ser lovande ut faktiskt!

Tiden flyger iväg och det är dags för skönhetssömn. För länge sen egentligen. Imorgon ska jag äntligen få linser. Längtar! Kommer "se världen med helt nya ögon". Ser fram emot att se detaljer etc igen.

Men först, sova! Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0