Provsminkning

Hej bloggen!
Hoppas att ni har haft en bra start på helgen trots det trista vädret. Igår hade vi våra sista föreställningar nere på Folkets hus. Hade inte klarat en dag till. Under lunchen blev det känsloladdat och många tårar föll. Sista showen och sista dagarna med Viaskolan. Kan inte beskriva hur mycket jag kommer sakna allt, allt!

Imorse var jag iväg tidigt och filade lite, åter igen, på balklänningen. Nya idéer medför mycket arbete. Min klänning kommer  troligen inte vara klar förän på tisdag kväll, vilket är lite skrämmande då balen är på onsdag. Men det ska nog bli bra! När jag var klar för dagen var det raka vägen hem och strax efter upp mot gymnasiet för att se Edgar springa ut med studenthatten i toppen. Tyvärr var vi lite sena så vi missade utspringet. Vi tog bussen ner mot centrum istället där bullren, skriken, tutorna och ölstänken blev värre och värre. Tänk den dagen när man själv står på ett flak och sprutar champange. Men en sak i taget. Jag ska gå ut grundskolan först.

Efter Edgars mottagning knatade jag ner i Centrum igen för att provsminkas inför balen. Frida var jätteduktig och jag blev nöjd! En oro ur världen. Nu är det bara 99 åter.....

Nu ska jag sola. Puss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kommer vara vacker som vanligt min älskade dotter! Puss

2009-06-06 @ 19:09:29
Postat av: Sofie

Tack tack mamma!

2009-06-06 @ 22:21:27
URL: http://sofieodmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0