Jordgubbar och crossianter

Hej din goding! Allt bra?
Veckan rullar på i vanligt tempo. Även denna härliga dag har bestått av arbete. Började dagen med jordgubbar innan jag stressad tog mig till jobbet. Lite sen. Chefen livade upp stämningen med crossianter. Min FAVORIT! Love it. Jag är inte svårflörtad inte! Jag slutade vid 17 tiden och åkte hem på momangen. Avnjöt läskande dricka med jordgubbar på "ballen" (som det vackert heter i min familj). Kvällen i övrigt har jag varken gjort nytta eller nöje. Bara tagit lugnt. Som vanligt. Orkar aldrig med arbetet annars. Imorgon gäller det igen. Jobb!

Igår efter jobbet åkte jag till Hägersten och spanade in där jag kommer befinna mig under den tiden då Delin är sommarstängt. Jag kommer alltså att jobba vid Hägerstensbadet "Personne" ett par dagar. Om ni har vägarna förbi är det bara att höra av sig!

Nu ska jag möjsa ner mig i sängen med en VR och en CHIC! Det är härlig att vara tjej.

Nyp i stjärten! Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0