Hör fåglar sjunga glatt

Godmorgon alla vackra skapelser!
Har ni blivit solbrända, myggbitna eller kanske ni bara allmänt svettas ihjäl? Uppskatta det. Själv är jag inomhus och arbetar hela dagarna. Är inge vidare alls när solen gassar som aldrig förr. Vill åka ut i skärgården. Sola, bada och äta glass i stora lass. Hoppas på att kunna smita en dag från jobbet för att hinna njuta lite! Annars får jag be och böna på mina bara knän för att solen ska hålla i sig ända till nästa vecka.

Just nu sitter jag och smuttar på en smoothie. Ska strax kila iväg till tunnelbanan och jobbet. Slutar runt 16.00 om inte kunderna blir allt för många. Ikväll ska jag boka biljett till Bosnien resan nästa lördag. Jag och mina "fruar" ska åka till Bosnien och bara leva livet en vecka. Kommer bli underbart!

Take care!


Fullkomligt avgudar denna outfit och hennes brunbrända kropp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0