16 år!

Jahapp, då var man ett år äldre! :) Saknar känslan av fjärilar i magen dagen innan stora dagen D. Vart tog den känslan vägen? Varför försvinner den med åren? Har vi varit med om det för många gånger? Födelsedag.

Hur som helst. Jag har haft en bra dag. Mötte upp mamma, syster och Edgar i stan. Vi åt lunch och kikade runt. Fick med mig lite smått och gott. Hämtade Leon på dagis och gick och köpte tårta. På kvällen gick jag hem till syster och Edgar. Åt räkor med aioli och tittade på senaste Wallander, Sveket (om jag inte minns fel). Riktigt bra.

Nu ska jag gå och lägga mig. Min dag är över. Ska upp tidigt imorgon och förbereda inför lunch med brudarna. Kommer nog bli kalas!

Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0