Sthlm, Tyra och blåbärspaj!

Hej alla goa och glada ute i vårt avlånga land!
De senaste dagarna har det varit full aktivitet. Vi kan börja med lördagen då jag och Maria ännu en gång befann oss på Gröna lund. Åh vad bra det var. Älska Stockholm. Speciellt på sommaren, såklart! Allt blir en aning bättre på sommaren.

På söndagen tog jag tid att ägna hela dagen tillsammans med en av mina bästa vänner, Naida. Hon hade dagen tidigare landat i Sverige efter att ha varit på semester i Bosnien under en lång tid. Det var Naida jag besökte för ett par veckor sedan när jag var ute och for i världen. Skönt att ha henne på plats igen. Naida kan man lita på i alla väder! Vi och våra andra fruar tog en tripp ner till hamnen. Smällde i oss thaikäk och glass! På kvällen lagade jag och Naida brakmiddag och jag sov över.

På måndagen tog jag mamma i följe in till stan för att få dagen att gå. Fick inte med mig så mycket hem förutom ett läppstift och en present. Jag och mamma hade en mysig dag! På kvällen kom min lillasyster, Tyra Alm! Välkommen sötnos.

På tisdagen bar det självklart av till stan än en gång, men denna gången för att få se vår lilla nykomling - Tyra yra! Så himla pytteliten. Hade glömt att Leon var så liten en gång i tiden. Ser fram emot att få älska henne, precis lika mycket som mina andra syskon. Jag har faktiskt ännu en liten skrutt som väntar att komma ut om ett par dagar. Det är full rulle och jag bara älskar det! Tänk vad många knoddar jag kommer få ha i min omgivning under mina dagar. Jag ska lära dem allt jag kan och ge dem all kärlek jag har!
Jag, syster och Edgar åt middag och sen åkte jag hem till Naida för att spendera natten där!

En liten update av de senaste dagarna! :) På återseende. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0