Kommentera mera!

Hej alla sötnosar!
Det har varit en lång och stressig dag och äntligen är det snart dags att sova. Har varit inne i stan större delen av dagen och gjort en del ärenden. Fick med mig en hel del fint hem. Jag vet att det är helt fel, men när man ser alla höst-nyheter kan jag inte låta bli att längta. Men så är det väl alltid, man längtar efter det man inte har? På vintern vill man ha sommar osv... Hur som helst. Önskar att jag hade en väl fungerande kamera så jag kunde visa er vad jag pratar om hela tiden. Vad jag gör, hur jag ser ut - hur mitt liv ser ut. Jag ska försöka styra upp det där, nångång. Kanske går snabbare ifall ni peppar mig lite? Ser i statistiken att jag har en hel del trogna läsare, men ingen verkar våga kommentera? :) Jag bits inte!

Nu på kvällen har jag och en vän tagit hand om lill-parveln. Vi gick ut en sväng för att få honom att somna så vi stora tjejer äntligen kunde slå oss till ro med "Små deckarna". Ha ha. Man ska vara barn så länge man kan!

Imorgon åker jag och Maria åter igen in till Sommarkrysset. Så håll utkik! Rekomenderar verkligen Sommarkrysset. Mycket mysigare och bättre underhållning än Allsång på Skansen. Tro det eller ej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0