Goderkväller

... mitt herrskap!
Det blev tillslut en riktigt fin dag det här. Var ganska skeptisk när jag klev upp imorse. Sparkade igång dagen med en svettig omgång på cykeln. Gjorde mig iordning och mötte syster för att åka in till Söder och strosa lite. Hittade en hel del fint, men väntar tills på fredag. Lite klirr i kassan. Efter "första akten" mötte vi upp pappa och Malin för en fika på Medis. Sedan var vi inne på akt två. När vi till sist tröttnade mötte vi upp ett annat sällskap för att åka och äta på en mysig grekisk restaurang. Efter följde vi med hem till Stureby och spenderade resten av kvällen där, tills systers fästman (så gullig som han e) kom och hämtade oss unga damer miss i natten! Nu sitter jag hemma i min lilla vrå och kommer stupa vilken sekund som helst. Det är väl dags nu.

Hoppas att ni har haft en lika bra dag som mi!
Sköt om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0