Back on track

Hej igen. Nu är jag hemma från en underbar semester tillsammans med världens finaste vänner. Varje specifik dag har medfört någonting fantastisk och oförglömligt. Kan inte minnas en enda stund vi har haft minsta trist. Minst sagt Perfekt! Vi har gjort hur mycket som helst, upplevelser för livet. Återkommer med bilder från vår otroliga resa.

Sedan ankomsten har jag mest tagit lugnt. Umgåts med familjen och vänner som ligger mig närmast om hjärtat. Gårdagen tillbringades hemma hos fam. Ljung med "Bride Wars" och melon. Nam nam!
Idag sparkade jag och Maria igång dagen med en hurtig powerwalk. Jag, mamma och lillebror knatade ner till hamnen och åt brak lunch/middag och glass på det hela. Resten av kvällen bestod av hemmamys med min vackra vän Maria. Hon är obeskrivligt bra. Fina underbara vän.

Imorgon åker jag med familjen till Ikea under dagen. Kvällen återstår att se.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0