Jullov då det är som bäst!

Gott nytt år bloggen! Hoppas att alla har haft en super start på det nya året. Om inte, så är det långt kvar och möjligheterna är många. Jag har haft det kanon. Jag har tagit lugnt, och återhämtat mig efter att ha arbetat som en galning i julrusningen. Nu är jag tillbaka på fötterna igen och har ägnat dessa dagar åt mig själv, mina vänner och shopping i massor. Har varit underbart!

Igår pälsade jag på mig riktigt ordentligt och mötte Linda, Josefine och Ellen för att ta en frisk promenad runt Ringvägen. Det blev en lång och härlig promenad med rosiga kinder och friska sinnen! Vi avslutade rundan med varm choklad på konditoriet nere i centrum. Vintern har sina fördelar!

På kvällen blev det "spelkväll" hemma hos Ellen. Vi spelade allt från Drömdejten och Pictionary till charader. Riktigt trevligt! Efter några omgångar fick vi även sällskap av Ellens bror och hans kompanjon. Kvällen medförde mycket skratt! Tillbringade även natten hos pinglan.

Idag har jag storstädat mitt rum, tittat på film och ägnat tid åt mamma och lillebror!
Imorgon ska jag åka till jobbet och hjälpa Michel att förbereda innan vi öppnar butiken på nytt för i år.

Sköt om er :)

Varma kramar i vintermörkret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0