HUGGA SHAKKA!

Hallådär!
Skolan har fått fart och jag är tillbaka i rutinerna. Det är skönt! Jag tycker om rutin. De kommer antagligen bli ännu mer rutin i mitt liv nu med tanke på att jag bestämt mig för att träna dagligen! Jag har redan börjat och hållt på ett tag. Det går riktigt bra, och jag känner mig redan piggare.

Gårdagen var en start på en ny vecka. När jag kom hem tog jag det lugnt och åt mellis (mysigt ord), samtidigt som jag läste Glamour och mös i soffan för ett slag. Sedan satte jag igång att plugga lite SO eftersom jag hade prov på det idag. Det gick faktiskt ganska bra tror jag! Efter det var det dags att träna. Igår gjorde jag det framför Victoria Secrets fashion show 2008 för att bli extra taggad. Det funkade! Jädrar vad jag tog i. Kan jag verkligen rekommendera ;-) Efter ett hårt pass och middag överraskade mamma mig genom att säga - Det är dags för hugga shakka! Ängeln hade köpt med sig en färsk ananas från affären. Det var precis vad jag behövde efter träningen, nu när sötsuget började tränga sig på. Hon är inte dum inte, min mamma!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Håller med! Din mammut är kanon ;)

2009-01-14 @ 05:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0