friday - let's have some fun

Åh vad härligt det är med fredag! Veckorna rusar iväg, förstår inte var alla dagar blir av. Jätteskönt i skolan just nu. Inga prov, inga inlämningar och inga läxor! Jag lever livet och tar var dag som den kommer. Bättre än såhär kan det knappast bli...

Idag fick jag min lön. Imorgon börjar jakten efter en ny mobiltelefon. Jag har tänkt slå till på någon Sony Ericsson, som jag faktiskt aldrig haft förut. Kan bli spännande. Det blir även massa annan shopping, nagelförlängning och aktiviteter i många former. Kommer bli en rolig månad. Ikväll ska jag och tjejerna gå och frossa thai! Så nu är det bäst att jag tar mig i kragen och börja fixa allt jag ska hinna med. Ska hoppa upp på cykeln och köra ett pass som medföljs av dusch.

Vi hörs! KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0